• ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
  • کد خبر: 10097
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در نیمه دوم مقابل فولادخوزستان فوتبال شرافتمندانه‌ای که درباره آن صحبت می‌کردیم در زمین نبود.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول بازی فوق‌العاده با کلاسی را سپاهان برگزار کرد و شانس‌های خیلی خوبی داشتیم. در زمین توپ و حریف را کنترل کردیم و پاس‌های بسیار خوبی دادیم. تنها نکته دردناک این بود که نتوانستیم ضربات آخر را بزنیم تا در نیمه اول به گل‌های دوم و سوم دست یابیم.

وی پیرامون وقت تلف کردن بازیکنان تیم فولادخوزستان گفت: تیم پزشکی فولادخوزستان دائم در زمین بود و هر دفعه یک بازیکن این تیم روی زمین می‌افتاد، این موضوع، بازی جوانمردانه را زیر سوال می‌برد. این درس بزرگی برای بازیکنان ما بود که وقتی بازیکنان حریف همیشه روی زمین می‌افتد، باید چه کنند، بحث فوتبال جوانمردانه در میان است، فوتبال پاک در چنین دیدارهایی جریحه‌دار می‌شود.

علیرضا مرزبان با اشاره به تغییر داور مسابقه افزود: شب قبل از بازی در جلسه اعلام می‌کنند که داور مسابقه تغییر می‌کند. این تصمیمات به‌خصوص در نیمه دوم خوب نبود. انتظار دارم داور بتواند این مسائل را مدیریت کند. این اتفاق خیلی برای یک فوتبالیست زشت بوده که از چنین حربه‌هایی استفاده می‌کنیم. وقتی یک تیم دست به وقت‌کشی خیلی بد می‌زند، داور باید این مسائل را خیلی بهتر کنترل و مدیریت کند.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم، فوتبال شرافتمندانه‌ای که درباره آن صحبت می‌کردیم در زمین نبود، متأسفیم که این امتیازات را از دست دادیم و این موضوع خیلی دردناک است. دو امتیاز خیلی خوبی بود که می‌توانستیم آن را داشته باشیم. در این فاز باید تلاش کنیم تا ارتباط خود را با تیم‌های بالای جدول از دست ندهیم. دیدارهای خانگی خیلی خوبی داریم و باید این موضوع را مطرح کنیم که بازیکنان ما در زدن ضربات آخر و نبردهای مستقیم، بهتر شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ما مصمم هستیم سپاهان را قهرمان کنیم، اظهار داشت: کادرفنی و مدیران دور هم جمع شدیم و هدف مشخصی داریم که این هدف همان قهرمانی است، یک میلیمتر هم از این هدف عقب نمی‌نشینیم، بازیکنان خیلی خوبی در این فضا داریم و جزء تیم‌هایی هستیم که بیشترین گل‌ها را زده‌ایم، اما در چنین دیدارهایی پس از نتیجه یک - یک یا قبل از آن، شانس‌های گلزنی بزرگی داریم که باید از آنها استفاده کنیم، امیدوارم هواداران خوب ما بدانند به هیچ وجه پا عقب نمی‌کشیم و تمام وجود خود را گذاشته‌ایم تا سپاهان قهرمان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =