مهدی هاشمی نسب

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه می دانند بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان چه کیفیتی دارند و مدعی قهرمانی است.

به گزارش ایراسین، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان که روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، گفت: بازی سنگینی با تیم پر مهره فولاد مبارکه سپاهان داریم، تیمی که واقعا همه می دانند که بازیکنانش چه کیفیتی دارند و مدعی قهرمانی است.

وی با بیان اینکه می دانیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ولی ما هم فولاد هستیم و به دنبال نتایجی بهتر از سال گذشته هستیم. به تیم و تک تک بازیکنان ایمان داریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و هر تیمی عملکرد و کیفیت بهتری داشت به حقش برسد.

مهدی هاشمی نسب با اشاره به مصدومان تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: فردا یکشنبه شرایط مصدومان ما مشخص می شود، شرایط تیم خوب است و جای نگرانی نیست.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایراسین پیرامون نتیجه گیری نوسانی تیمش در لیگ برتر گفت: ما هم مثل سپاهان هستیم. انها هم یک بازی می برند و یک بازی می بازند. یک بازی از اشتباهات داوری سود می برند. این ها اتفاقاتی است که رخ می دهد. ما هم در سه چهار بازی اخیر از اشتباهات داوری ضرر کرده ایم.

وی تصریح کرد: امسال شرایط تیم ها خیلی نزدیک به هم است و ما تلاش می کنیم از موقعیت هایی که به دست می آوریم بتوانیم استفاده کنیم و از کورس عقب نمانیم.

مهدی هاشمی نسب پیرامون داوران لیگ برتر گفت: ما به شرافت داوران ایمان داریم. به صداقت عدالت و قضاوتشان ایمان داریم. هر تیمی به غیر از ما بود، به اتفاقات سه چهار بازی اخیر واکنش نشان می داد و سر و صدا می کرد. امیدوارم فردا بازی عادلانه ای برگزار شود و هر تیمی حقش است به برتری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =