• ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
  • کد خبر: 10065
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست نوریان رامسر به صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران صعود کرد.

به گزارش ایراسین، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال روز شنبه 20 دی ماه 1399 در حالی با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با پیروزی قاطع برابر نوریان رامسر جای شهرداری ارومیه در صدر جدول رده‌بندی را گرفت و شهرداری گنبد با شکست راهیاب ملل کمی جایگاهش در میانه جدول را بهبود بخشید.

تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد برابر تیم نوریان رامسر با نتیجه با قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان رحمان محمدی‌راد با کسب چهاردهمین پیروزی ۴۱ امتیازی شده و هم امتیاز با شهرداری ارومیه در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. در سوی مقابل رامسری‌ها که در دور برگشت روند ناامید کننده‌ای داشته‌اند ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲ واگذار کردند تا با همان ۶ پیروزی و ۱۹ امتیاز به رده نهم سقوط کنند. در دیگر دیدار که نبردی بین تیم‌های پایین جدول به حساب می‌آمد تیم شهرداری گنبد موفق شد با حساب ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵-۱۸، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲ برابر راهیاب ملل کردستان به پیروزی برسد تا با کسب ششمین بردشان ۱۹ امتیازی شده و به رده هشتم صعود کند.

راهیاب ملل هم که با آرش صادقیانی فصلی فاجعه بار را سپری می‌کند با قبول پانزدهمین باخت ۸ امتیازی باقی ماند و از رده سیزدهم تکان نخورد. پیش از این بازی‌ها چهار دیدار دیگر نیز برگزار شد که در یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها لبنیات هراز آمل با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری ورامین گذشت و آذرباتری ارومیه با شکست ۳ بر یک برابر شهرداری قزوین در قعر جدول باقی ماند. در مهمترین بازی هفته نوزدهم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب به شهداب یزد شد و صدر جدول را از دست داد و فولاد سیرجان با پیروزی ۳ بر صفر برابر پیکان تهران به رده سوم صعود کرد.

نتایج ست شماری بازی سپاهان با نوریان رامسر:

ست نخست: ۲۵ بر ۱۲ به سود سپاهان

ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود سپاهان

ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود سپاهان

نتایج ست شماری شهرداری گنبد با راه یاب ملل کردستان:

ست نخست: ۲۵ بر ۱۸ به سود شهرداری

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود راهیاب ملل کردستان

ست سوم: ۲۵ بر ۱۷ به سود شهرداری گنبد

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود شهرداری گنبد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =