• ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 10062
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فولاد خوزستان بازیکنان و کادرفنی با تجربه‌ای دارد و انتظار یک بازی درگیرانه را داریم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: پس از مصاف خوبی که مقابل پرسپولیس تهران انجام دادیم و پنالتی که برای ما مردود شد، تصمیم گرفتیم به تصمیم‌های داوری اعتراض نکنیم. انتظار می‌رود ما از بازیکنان خود در این مسائل دفاع کنیم اما آن را بزرگ نمی‌کنیم. با این حال حقوقی که داریم را مدنظر قرار می‌دهیم. این چندمین بازی است که از نظر داوری به ما نامهربانی می‌شود.

وی با بیان اینکه بازی با فولادخوزستان بسیار حساس است، افزود: هدفی که محرم نوید کیا و تیم ما داشت، باعث شد قدم‌های خوبی برداریم و برآورد اهداف خود را به دست آوریم. تیم فولاد خوزستان بازیکنان و کادرفنی با تجربه‌ای دارد و انتظار یک بازی درگیرانه را داریم.

علیرضا مرزبان  بیان داشت: امیدواریم فردا در مقابل فولادخوزستان امتیازات لازم را کسب کنیم و کاستی‌ها را جبران کنیم، در بازی فردا محروم نداریم اما رضا دهقان و رسول نویدکیا مصدومان تیم ما هستند، مهدی کیانی نیز بعد از مصدومیت، با عضلاتش درگیر است و مشخص نیست چه زمانی به میادین بازمی‌گردد.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به حاشیه‌های نیمکت فولاد خوزستان در بازی های قبلی گفت: انتظار ما فوتبال جوانمردانه است، این مساله به ناظر و کمک داور چهارم بازی برمی‌گردد که جنجال را درون زمین‌ نکشیم، البته ما کسی را متهم نمی‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما به عنوان مسئولان تیم و بازیکنان این انگیزه را باید داشته باشیم و بدانیم که یک شهر و استان به دنبال قهرمانی تیم سپاهان هستند، امیدوارم به این مهم دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =