گئورگی گولسیانی

مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به اینکه دیدار با تیم پرسپولیس یک بازی خارج از خانه بود، مساوی برای ما تراژدی نیست.

 به گزارش ایراسین، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از نفرات شاخص تیم محرم نویدکیا در مصاف معوقه هفته هفتم برابر پرسپولیس بود.

گئورگی گولسیانی در جمع خبرنگاران پیرامون نتیجه تساوی مقابل قرمزهای پایتخت گفت: ما شایسته هر سه امتیاز بازی بودیم؛ به خاطر اینکه ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و بازی  تحت کنترل ما بود و از این نتیجه راضی نیستیم، اما ما باید به تمام رقبایی که داریم احترام بگذاریم. هیچ بازی آسانی در این لیگ وجود ندارد، ضمن اینکه این یک بازی خارج از خانه بود و مساوی برای ما تراژدی نیست.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: سال گذشته ما پرسپولیس را در آزادی شکست دادیم و روز سه شنبه گذشته هم می توانستیم آنها را ببریم. تنها تفاوت این بود که ما از موقعیت ها و شانس هایی که ایجاد کردیم، استفاده نکردیم ولی خیلی به پیروزی در این بازی نزدیک بودیم.

 وی با اشاره به اینکه پرسپولیس در شرایطی برابر سپاهان قرار گرفت که شرایط خوبی در بخش هجومی نداشت، افزود: چند سال پیش بارسلونا بدون اینکه مهاجم هدف داشته باشد، بازی می کرد، اما آنها بهترین تیم بودند. تمام این ها مربوط به تاکتیک، استراتژی و برنامه بازی است. با جابجایی بین پست‌ها پرسپولیس تلاش می کرد یکی از مدافعان میانی ما را از پست خودش خارج کند تا یک بازیکن دیگر بتواند از آن فضا استفاده کند و ضربه نهایی را بزند، اما آنها هرگز نتوانستند این کار را انجام دهند، چون ما برای این برنامه کاملا آماده بودیم.

گئورگی گولسیانی پیرامون برخوردش با امید عالیشاه در محوطه جریمه اظهار داشت: در ایران اگر شما نزدیک حریفتان نفس بکشید، شاید داورها نقطه پنالتی را اعلام کنند. به خاطر همین بازیکنان شبیه سازی های زیادی انجام می دهند و بازیکنان فریب کار همیشه در محوطه جریمه فریاد می زنند و گریه می کنند.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: کارشناسان داوری زیادی در فوتبال ایران وجود دارند و تمام صحنه ها را آنالیز می کنند. اگر عالیشاه می گوید که این صحنه پنالتی بوده است، از او درباره صحنه استنلی کی روش هم بپرسید که چه فکری می کند. شاید او فکر می کند که هیچ برخوردی انجام نشد.

وی در پایان با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان می تواند به عنوان قهرمانی برسد، افزود: مسابقات را ادامه بدهیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و امیدوارم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =