ورزشگاه نقش جهان

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بزرگترین مشکل تیم فوتبال ذوب آهن، رابطه سرمربی با باشگاه است که رابطه خوبی را بین آنها شاهد نیستیم.

محمد صلصالی کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون  شرایط کنونی تیم بزرگسالان ذوب آهن گفت: شرایط تیم ذوب آهن شرایط خوبی نیست چراکه از 9 بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده و حتی به پیروزی نرسیده است، به نظر من این تیم نیاز به یک شوک خیلی بزرگ دارد، این شوک هم می تواند در بحث تغییر سرمربی و هم تغییر مدیریتی باشگاه باشد، باید به این تیم شوک وارد شود تا نتیجه کسب کند تا این شوک ایجاد نشود به نظر من روند عدم نتیجه گیری آن ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: بهترین خاطره ورزشی بنده رسیدن تیم ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 بود و ای کاش اگر همانگونه که به تیم های پایتخت مثل پرسپولیس که فینال آسیا رفته بود توجه می کردند به ما هم توجه می کردند شاید به عنوان قهرمانی آسیا هم دست می یافتیم.

محمد صلصالی در خصوص صعود و یا عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت:الان تکلیف فدراسیون فوتبال ایران مشخص نیست، وقتی کشوری تکلیف فدراسیون فوتبالش معلوم نباشد نه رئیس دارد و نه چیز دیگر، طبیعتا کار برای صعود به جام جهانی بسیار سخت است، تیم ملی فوتبال ایران پشتوانه می خواهد و پشتوانه آن فدراسیون می باشد که الان صاحب ندارد، شرایط بسیار سخت است و آرزوی همه صعود تیم ملی به جام جهانی می باشد، امیدوارم این اتفاق مهم بیافتد، اما ما نباید خودمان را گول بزنیم و باید منطقی بود که تیم ملی شرایط سختی دارد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره بدهی وحشتناک فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس گفت: زمانیکه هیچ برخوردی با مسببین قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی نمی شود، نفرات بعدی هم این خطاها را ادامه می دهند، پول های زیادی رد و بدل گردیده و مشخص نیست کجا هزینه شده است. هرکس هم بیاید اول به فکر جیب خودش می باشد، ان شاالله آدم های ورزشی برای کسب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال پا پیش بگذارند، شنیده ام که خوشبختانه علی کریمی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است، امیدوارم آدم های سالم و ورزشی در راس فوتبال کشورمان قرار گیرند تا شاهد این اتفاقات بد برای کشورمان نباشیم.

وی به حضور 8 ساله کیروش در راس تیم ملی فوتبال ایران اشاره و خاطر نشان کرد: آقای کیروش برای هدایت تیم ملی خوب بودند، اما برای تیم های لیگ برتری اینگونه نبود، وی به فکر منافع خودش بود و در بحث پشتوانه سازی برای تیم ملی نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد، همیشه با مربیان تیم های لیگ برتری پیرامون برنامه ریزی مشکل داشتند. تیم ملی مهم است اما پشتوانه تیم ملی، تیم های باشگاهی هستند و باید همیشه تعامل بین سرمربی تیم ملی و مربیان تیم های باشگاهی وجود داشته باشد تا به موفقیت برسیم.

محمد صلصالی درباره اینکه چرا دربی های فوتبال بین تیم های ذوب آهن و سپاهان هیجانات قبل را ندارد، افزود: آن زمانیکه ما بودیم هر دو تیم جزء مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودند و دربی هم بسیار حساس می شد و هواداران با هم کری های جالبی داشتند، نتایج بازی ها و همچنین رده بندی دو تیم تاثیر زیادی در حساسیت شهرآوردها داشت، اما اکنون چند سالی تیم سپاهان برای قهرمانی می جنگد و ذوب آهن برای عدم سقوط که این موضوع نمی تواند دربی اصفهان را هیجانی، حساس و جذاب کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن در پایان پیرامون پیش بینی جایگاه این تیم در آخر فصل1399-1400 گفت: اکنون برای پیش بینی زود است، اما بزرگترین مشکل این تیم، رابطه سرمربی با باشگاه می باشد، اصلا رابطه خوبی را بین آنها شاهد نیستیم و این معزل بزرگی برای ذوب آهن محسوب می شود، مجموعه ای می تواند موفق باشد که همه پشت هم باشند، برای همین می گویم که ذوب آهن نیاز به یک شوک بزرگ دارد. ما وقتیکه نایب قهرمان آسیا شدیم یک تیم کامل از ما حمایت می کرد. اکنون شرایط تیم فوتبال ذوب آهن بسیار بحرانی است و آقای یزدی زاده باید به این مسائل ورود کند چراکه وی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن است و بودجه باشگاه از این کارخانه تامین می شود، ضمن اینکه برای تیم فوتبال ذوب آهن بودجه خوبی در نظر گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =