• ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
  • کد خبر: 10022
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجید کلاهدوزان

فدراسیون جهانی هندبال اسامی ۱۹ کوبل داوری مورد تایید خود را برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان جهان در مصر اعلام کرد که در آن نام یک کوبل داوری ایران نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایراسین، رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان قرار است از ۲۴ دی تا ۱۲ بهمن به میزبانی مصر برگزار شود و در آستانه این رقابت‌ها فدراسیون جهانی هندبال در خبری ضمن اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در این رویداد به معرفی کوتاه هر کدام از کوبل‌های داوری منتخب پرداخت.

در این فهرست کوبل داوری ایران متشکل از مجید کلاهدوزان از اصفهان و علیرضا موسویان به عنوان تنها نمایندگان آسیا در بین ۱۹ کوبل از سراسر جهان، در مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۱ جهان در مصر قضاوت خواهند کرد.

فدراسیون جهانی در بخش مربوط به معرفی کوبل داوری ایران آورده است: مجید کلاهدوزان پیش از تشکیل کوبل با علیرضا موسویان، به همراه دیگر زوج خود با سابقه قضاوت در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ به ترتیب در آلمان، کرواسی و سوئد، طولانی‌ترین پیوند را با رقابت‌های قهرمانی جهان برقرار کرده و در ادامه نیز با پیوستن به موسویان و سوت زدن در فرانسه در سال ۲۰۱۷ و قضاوت در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ که به طور مشترک به میزبانی آلمان و دانمارک برگزار شد، این پیوند را طولانی‌تر کرده است.

فدراسیون جهانی علاوه بر ۱۹ کوبل داوری تایید شده، پنج کوبل رزرو را نیز برای این مسابقات تعیین کرده و این ۲۴ کوبل در حال حاضر برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۱ در مصر آماده سازی‌های پرفشاری همچون کارگاه‌های آموزشی آنلاین، تست‌های برخط، برنامه‌های تمرینی آمادگی جسمانی و مدیریت مصدومیت را تحت دستورالعمل‌های سختگیرانه کووید-۱۹ پشت سر می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =