بازار‌های روز کوثر

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران یک شکست و یک تساوی نصیب نمایندگان اصفهان شد.

به گزارش ایراسین، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران روز پنجشنبه با برگزاری شش مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم های اصفهانی صاحب یک شکست و یک تساوی شدند. تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در سالن پیروزی میزبان سن ایچ بود که با نتیجه 2 بر 7 مغلوب شد، نماینده اصفهان هفته گذشته در مصاف با تیم فرش آرای مشهد به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت و تیم سن ایچ ساوه هم موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ از سد تیم ملی حفاری عبور کند.

دیگر تیم اصفهانی یعنی گیتی پسند در سالن شهید سید رسول حسینی ساری به مصاف تیم شهروند این شهر رفت گه با نتیجه 4 بر 4 متوقف شد. در بازی روز پنجشنبه گیتی پسند سپهر محمدی و محمدرضا سنگ سفیدی بازیکنان ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. تیم فوتسال شهروند ساری هفته گذشته در دیدار با تیم شهید منصوری قرچک شکست خورد و تیم گیتی پسند اصفهان هم در مصاف با تیم کراپ الوند قزوین موفق به برتری 4 بر 3 شد.

در دیگر بازی مهم این هفته دو تیم مجتمع فردوس قم و شهید منصوری قرچک در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم شهید منصوری قرچک توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبان خود یعنی فردوس قم عبور کند. این دومین پیروزی متوالی شهید منصوری در مسابقات لیگ برتر بود که به دست آمد. تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هفته گذشته در مصاف با تیم مقاومت البرز با ۳ گل شکست خورد و تیم شهید منصوری قرچک هم در برابر تیم شهروند ساری موفق به پیروزی شد.‌

تیم های کراپ الوند قزوین و اهورای بهبهان در سالن یادگار امام قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی پر گل و تماشایی تیم کراپ الوند موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد. این اولین میزبانی کراپ در مسابقات این فصل لیگ برتر است. آن ها در هر سه مسابقه گذشته خود به عنوان میهمان در برابر حریفان خود قرار گرفته بود. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هفته گذشته در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف اصفهانی خود شکست خورد. همچنین تیم اهورای بهبهان با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تنگاتنگ ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. این رقابت که تا لحظات پایانی مسابقه با پیروزی مس دنبال می شد، اما ملی حفاری توانست در ثانیه های پایانی این بازی را مساوی کرده و از شکست گریخت. این مسابقه به میزبانی ملی حفاری و در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. مس سونگون هفته گذشته موفق شد تیم راگای تهران را شکست دهد و تیم ملی حفاری اهواز هم در مصاف با تیم سن ایچ ساوه با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ شکست خورد.

در آخرین مسابقه دو تیم راگای شهر ری و ایمان شیراز در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این بازی تیم راگای تهران توانست با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد حریف شیرازی خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن حرم مطهر شهر ری برگزار شد. تیم راگای تهران در دیدار هفته گذشته خود برابر تیم مس سونگون تن به شکست داد و تیم ایمان شیراز هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.همچنین تیم های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد در این هفته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته ششم مسابقات لیگ برتر از روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه و به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهروند ساری ۴ – گیتی پسند اصفهان ۴

فردوس قم یک – شهید منصوری قرچک ۴

کراپ الوند قزوین ۵ – اهورای بهبهان صفر

ملی حفاری اهواز ۳ – مس سونگون ۳

کوثر اصفهان ۲ – سن ایچ ساوه ۷

راگای تهران ۵ – ایمان شیراز یک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =