اهدای لوح تقدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به مدیرعامل چادرملو

دکتر پورهاشمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به همراه رییس بیمارستان ضیایی و جمعی از کادر درمانی این بیمارستان با حضور در دفتر مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیر چادرملو در مجتمع صنعتی از توجهات ویژه مهندس تقی زاده به مراکز درمانی اردکان در امر مقابله با کرونا با اهدای لوح تقدیر، تشکر کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی چادرملو در این نشست دکتر پور هاشمی با اشاره به اینکه مرکز درمانی کشور با غافلگیری در برابر شیوع گسترده این بیماری دچار مشکلات فراوان شدند گفت: اگر کمکهای خارج از سیستم معمول مراکز درمانی نبود ،سختیها زیادی متحمل میشدیم. اما اقدامات انساندوستانه خیرین از جمله شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ویژه در امر تامین اکسیژن مراکز درمانی، بسیاری از مشکلات را مرتفع و جان انبوهی از بیماران را نجات داد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت امر آموزش و ترویج فرهنگ سلامتی در جامعه اظهار امیدواری کرد،: حمایتهای چادرملو در این زمینه هم تداوم یابد.            
همچنین مهندس تقی زاده نیز ضمن تشکر از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی در امر مقابله با کرونا افزود: کمک های ما کمترین اقدامی است که می‌توانیم برای نجات جان انسانها انجام دهیم.

وی گفت سلامت پرسنل شاغل در واحدهای تولیدی شرکت و شهروندان ساکن منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و در این راه  در حد مقدورات خود کمک خواهیم کرد. مدیر عامل چادرملو تصریح کرد برنامه ها و طرح های متعددی در جهت سالم سازی محیط زندگی و زیست شهروندان در دستور کار داریم که انشالله با همراهی مسئولان منطقه به این اهداف نائل گردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =